top of page

Hur går det till?

Hur ser processen ut från det att jag som kund har bestämt mig för att skapa ordning och reda - här kommer svaret steg för steg!

Organiserad byrå enligt KonMari

1 - Vi bokar in ett konsultationssamtal

En person som sitter i on-line möte med laptop

2 - Vi har ditt  konsultationssamtal

En vacker entré till ett hus

3 - Hembesök

Börja med att ta kontakt med HIH per sms, telefon eller via kontaktformuläret så återkommer vi med förslag på tider för att ha ett inledande, kostnadsfritt konsultationssamtal. Via telefon eller videosamtal.

Konsultationssamtalet brukar vara ca 30 min. Då pratar vi ihop oss om just ditt projekt och dina förväntningar mm. Känns det bra så bokar vi in datum och tider för de sessionerna vi anser kommer behövas.

Vid första besöket på plats i hemmet eller på kontoret går vi en rundtur tillsammans för att se över förvaring och utrymmen som finns och hur de används och fungerar idag.

Välorganiserad garderob
Hemma I Harmoni logotype rund

4 - Rensa och organisera

Denna del är den största delen i hela processen och det är här vi tar oss an ditt projekt. Vi rensar, organiserar och optimerar förvaringen. Beroende på just ditt projekt ses vi vid ett eller flera tillfällen.

5 - Uppföljning

Ca 2-3 månader efter att ert projekt är slutfört återkommer vi och gör en uppföljning.

bottom of page