Hur går det till?
Hur ser processen ut från det att jag som kund har bestämt mig för att skapa ordning och reda - här kommer svaret steg för steg!
1 - Vi bokar in ett konsultationssamtal
2 - Vi har ditt konsultationssamtal
3 - Hembesök
Börja med att höra av dig per sms, telefon, via kontaktformuläret eller boka direkt i den bokningsbara kalendern för att ha ett inledande, kostnadsfritt konsultationssamtal. Via telefon eller videosamtal.
Konsultationssamtalet brukar vara ca 30 min. Då pratar vi ihop oss om just ditt projekt och dina förväntningar mm. Känns det bra så bokar vi in datum och tider för de sessionerna vi anser kommer behövas.
Vid första besöket på plats i hemmet eller på kontoret går vi en rundtur tillsammans för att se över förvaring och utrymmen som finns och hur de används och fungerar idag.
4 - Rensa och organisera
Denna del är den största delen i hela processen och det är här vi tar oss an ditt projekt. Vi rensar, organiserar och optimerar förvaringen. Beroende på just ditt projekt ses vi vid ett eller flera tillfällen.
5 - Uppföljning
Ca 2-3 månader efter att ert projekt är slutfört återkommer vi och gör en uppföljning.